צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מטפלים בגוף ומאזנים את הנפש

    המודעות לקשר בין המצב הנפשי, הגופני והבריאותי עלה בשנים האחרונות, והרבה אנשים מתחילים לבדוק, להתעניין ולבחון את התחום. הקשר בין שלושת הפרמטרים הוא כל כך עמוק, וההשפעה שיש להם אחד על השני, הן מבחינת הריפוי והיכולת להרגיש בנוח ובאיזון גוף נפש הוא עוצמתי כל כך, שמי שמצליח למצוא את האיזון ולזהות את החיבורים ביניהם יכול לחיות חיים הרבה יותר נעימים ונוחים. הנושא הבריאותי בין הגוף לנפש נחקר המון שנים, ואחרי הבנת הצורך נולדו תפיסות ואפשרויות טיפול שונות, שחלקן נוגעות באופן ישיר בנפש וחלקן בגוף. אך כל טיפול בנפרד יוצר הרמוניה משולבת של השפעה משותפת על שניהם. אומנם בדרכים שונות, אך התוצאה הסופית מעניינת ואף משדרגת את חיי האדם. רוח ים בית מאזן נותנים מענה לאנשים שנמצאים במאבקים נפשיים שמשפיעים על הגוף והנפש יחד, הם מכינים עבורם תכנית טיפול תוך ראיה הוליסטית, מודל קהילתי וחברתי שעוזר להם להתבונן פנימה, ומתוך הקבלה וההכרה הפנימית לצמוח ולהתעצם.

    איזון גוף והנפש – התהליך הטיפולי

    היום יש סוגים רבים של טיפולים שכל מטרתם הוא לעזור לאנשים להגיע למצב של איזון הגוף והנפש. רוב הטיפולים הם הוליסטים, שבוחנים את הרגשות, המצב הנפשי והמחשבות שעוברות במוחו ובגופו של המטופל, וההבנה שלהם עוזרת לגוף שלהם לאט להחלים. כחלק מהטיפול מקבלים כלים וטכניקות לתרגול, כמו: טיפול רגשי הוליסטי, תרופתי, פסיכוסוציאלי, פסיכיאטרי ובמידת הצורך גם טיפול תרופתי לאחר אבחון וייעוץ צמוד של פסיכיאטר. במסגרת הטיפולים, תהיה התייחסות ישירה ומותאמת אישית לכל מטופל, חייו וצרכיו. וכחלק מזה, גם מתבצע אבחון, שלרוב במהלכו מתגלה טראומה או פוסט טראומה בעקבות אובדן או מקרה טראגי שהובילו להידרדרות במצבו הנפשי והגופני יחד.

    איך תצליחו לרפא את הנפש?

    כדי שתהליך הטיפול יעבור בהצלחה, עליכם להגיע מוכן לעבור שינוי. רבים מבין האנשים שמעוניינים להגיע לאיזון הנפש שלהם חושבים לרוב שהטיפול הנו תרופתי, וכי אין צורך בהכנה קודמת. בשונה מהגוף, הטיפול בנפש הוא הרבה יותר עדין ומצריך מכם יכולת פתיחות, קבלה, הכלה ואמונה בעצמכם ובטיפול שהותאם לכם. ככל שתגיעו יותר מוכנים לתהליך, כך הטיפול יהיה מוצלח יותר.

    רוח ים בית מאזן שמו להם למטרה, כבר המון שנים לעזור לכל מטופל ומטופל להאמין ביכולות שלו לצאת מהמשברים הנפשיים איתם הוא מתמודד. יחד עם הוותק והניסיון, הם מסייעים לו להתאזן ולהשתקם.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן