צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הוסטל לנפגעי נפש

    הוסטל לנפגעי נפש "רוח ים"

    הוסטל לנפגעי נפש משמש מקום לטיפול נפגעי נפש בגילאים שונים. הטיפולים הם כנגד תופעות של דיכאון, חרדות, הלומי קרב, נפגעים מינית ועוד. ההוסטל ממוקם בקרבה לים מתוך מחשבה שהים מרגיע רבות ומשפיע לטובה על אנשים, ובמיוחד, נפגעים כאלו. שיטות הטיפול המגוונות תורמות רבות לפתרון בעיות מורכבות. צוות "רוח ים – בית מאזן" הינו בעל מוניטין בתחום וכדאי לקבל ייעוץ וטיפול ממומחיו.

    הוסטל לנפגעי נפש – עם צוות מומחים

    הוסטל לנפגעי נפש מקבל לטיפול אנשים בני שני המינים ובגילאים שונים כולל ילדים. האבחון ותכנית הטיפול נעשים על ידי פסיאטר המתמחה בנושא ולידו עוזר צוות מסייע הכולל אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מלווים ומדריכים אחרים. כל אחד תורם את הידע והניסיון שלו ויחד הם מנסים לגעת בבעיות הקיימות ולפתור אותן. הדגש הוא על טיפול אינטימי שנועד לסייע למטופל למצוא את הכוחות הנפשיים אשר יסייעו לו לצאת מהמשבר. הצוות ייעזר באנשים מהקהילה לתמיכה לוגיסטית בהווה ובעתיד ובבני משפחה אשר מסוגלים לתמוך בו נפשית. המטופל מגיע מהקהילה ואף אמור לחזור אליה, כך, שההתחככות עם אנשים מסייעים שם יעזרו לו לחזור לחיים נורמאליים. גישת הטיפול מותאמת למצב ולבעיות ממנו סובל המטופל. ניתן לבחור בין פסיאטרי, פסיכוסוציולוגי, רגשי הוליסטי, תרופתי וכדומה. כמובן, שניתן לשלב בין אחדים מהם או כולם.

    הוסטל לנפגעי נפש עם תכנית מורכבת

    כל תכנית כוללת מספר פגישות הנעשות במרווחי זמן בין אחת לשנייה. הכמות שלהן נקבעת על פי הצורך וככל שיידרש היא תורחב. השילוב בין השיטות הללו, הקרבה לים, האווירה הרגועה בה הכל מתנהל וכדומה מגבירים את הסיכוי לריפוי מהיר שתוצאותיו יובילו לחזרת האדם לשגרה והתמודדות טובה בה. הוא יוכל לחזור להשתקם בקהילה תוך כדי מיצוי כל זכויותיו כפי שמגיעים לו. 

    שירות מקצועי

    צוות "רוח ים – בית מאזן" מחזיק ברשותו תשתית מקצועית ומודרנית. מנהליו ועובדיו הינם בעלי ידע רב שנרכש מלימודים, השתלמויות והתמחויות במגוון פגיעות נפשיות. הם צברו ניסיון רב המגיע מטיפולים מורכבים ומוצלחים לאנשים ממגזרי אוכלוסיה שונים. הם ישמחו להעמיד את התשתית, הכישורים ואת כל הנלווים אליהם לטובת כל מטופל נזקק.

    הוסטל לנפגעי נפש

    הוסטל לפגועי נפש

    הוסטל לפגועי נפש נועד לשהיית מטופלים אשר עוברים טיפולים פסיכיאטריים מורכבים. הרצון והמטרה היא להקל על מצבם ככל האפשר ולהחזירם לשגרת חיים בביתם. למקום מגיעים מטופלים אשר אינם מסוגלים לגור בבתיהם או בכל מקום אחר מסיבות שונות. הצוות המטפל הוא רב תחומי ומיומן מאוד. מצוות "רוח ים – בית מאזן" ניתן לקבל שירותי טיפולים מהסוג הזה וכדאי לפנות אליהם.

    הוסטל לפגועי נפש – מגורים בסביבה תומכת ומכילה

    הוסטל לפגועי נפש מתוכנן ומאובזר למטרותיו. ניתן למצוא בו את כל הציוד הנדרש, וכן, צוות מומחים יעיל ומסור. הוא ממוקם בקרבה לים על מנת שהשפעתו תקרין גם על המטופלים. לחופי הים ולגליו יש אפקט מרגיע והדבר ניכר בעת הטיפולים. הצוות מורכב מפסיכיאטר מנוסה אשר עורך את האבחון הראשוני שעל פיו הוא מכין תכנית טיפול. הוא אף מטפל אישית ואחראי על כל התהליך. לצידו עובדים במרץ אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אלטרנטיביים, מדריכים ומלווים אשר תורמים את חלקם לתהליך הריפוי. ניתן למצוא מספר שיטות ומסלולי טיפול: פסיכיאטרי, תרופתי, רגשי הוליסטי ופסיכו סוציאלי. כל אחד מכוון לפינות אחרות בנפש המטופל. ניתן לשלב בין כל הטיפולים הללו להשגת אפקט מקסימאלי. המטרה היא לעורר אצלו תהליכים למציאת כוחות נפשיים פנימיים אשר יסייעו לו להתגבר על המשבר. לאחר טיפול הנמשך פרק זמן מסוים הוא יתחיל להגיב היטב עד למצב בו מקווים שיוכל לחזור לשגרת חיים רגילה.

    טיפול מקיף לפגועי נפש

    הטיפול אותו מתווה  הפסיכיאטר הראשי מותאם ספציפית לכל אחד בהתאם למצבו, צרכיו והסיטואציה בה הוא נמצא. לא מן הנמנע שייעשו שינויים מהתוכנית המקורית על מנת להתאימם להתקדמות במצבו של המטופל או לכל שינוי אחר הדורש התייחסות. בכל מקרה, מדובר על שהייה בסביבה אינטימית ותומכת והצוות מגייס, במידת האפשר, גם את המשפחה לתמיכה חיצונית וגורמים מהקהילה לסיוע לוגיסטי.

    שירות מקצועי

    המעטפת המחבקת שנוצרת סביב הדייר בהוסטל לפגועי נפש השייך לצוות "רוח ים – בית מאזן" מוציאה אותו, בסופו של דבר מהחרדות, הדיכאונות, המחשבות הרעות וכל הבעיות האחרות המקיפות אותו. הצוות הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר ועשיר ומומלץ לפנות לחברה לקבלת טיפול.  

    הוסטל לפגועי נפש רוח ים

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן