צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    בריאות הנפש הרצליה

    הוסטל הרצליה

    הוסטל הרצליה מאכלס פגועי נפש ברמות פגיעה שונות. כל דייריו אינם יכולים להתגורר בבתיהם הפרטיים מסיבות שונות וזקוקים לטיפולים פסיכיאטריים. כל תכנית טיפול נעשית לאחר אבחון מדוקדק על ידי פסיכיאטר ומותאמת ספציפית לנפגע. במקום צוות מקצועי רב תחומי המבצע עבודתו במיומנות מרשימה. פנו לייעוץ אל צוות "רוח ים – בית מאזן".

    הוסטל בהרצליה עם אווירה מקצועית ומכילה

    הוסטל הרצלייה ממוקם בקרבה לים. עובדה זאת מעניקה לו יתרון חשוב בעת הטיפולים. לים יש השפעה מרגיעה על נפשו של האדם והוא נעשה נינוח יותר למראה הגלים וצבע המים. היתרון הוא גם לצוות המטפל אשר מנצל את האווירה הקיימת. ניתן למצוא מספר סוגי טיפולים שאף ניתן לשלבם כדי להשיג אפקט מירבי. מדובר על טיפול פסיכיאטרי, פסיכו סוציאלי, תרופתי ורגשי הוליסטי. כל אחד מכוון למקום מעט אחר ויכול להשפיע בדרכו. הרצון הוא לגרום למטופל למצוא בתוכו כוחות נפשיים אשר יסייעו לו להתגבר על המשבר בו הוא מצוי. נפגעי נפש סובלים רבות מדיכאונות וחרדות כמו בעיות דומות נוספות ומשיקות. המטרה היא להביאם למצב שבו הם יוכלו לעזוב את ההוסטל ולחזור לביתם ולחיק המשפחה. זאת משימה מורכבת שאורכת זמן רב והצוות מסתייע בבני המשפחה ובגורמים בקהילה היכולים לסייע לוגיסטית.

    צוות רב תחומי שעובד בהוסטל הרצליה

    הצוות כולל פסיכיאטר אשר מכין את התוכנית, מטפל בנפגע וגם מפקח מעל. צמודים אליו אחיות, מטפלים אלטרנטיביים, עובדים סוציאליים, מדריכים ומלווים נוספים. כל אחד ישפיע בדרכו ויתרום חלקו למטופל. התוכנית מותווית על פי הסיטואציה בה נמצא הנפגע, צרכיו, הצורך וכדומה אבל היא מתפתחת ויכולה להשתנות בהתאם לשינויים במצבו של המטופל. בכל מקרה. היד של בעלי המקצוע מונחת על הדופק.

    טיפול מקצועי

    צוות "רוח ים – בית מאזן" מנהלים את כל האופרציה, הם מומחים בתחום אשר למדו את המקצוע במוסדות מובילים ואף השתלמו והתמחו בו לאורך השנים. הניסיון שלהם מגיע מטיפולים רבים לאורך השנים. הם ישמחו להעמיד את כל אלו ואת כישוריהם לטובת נפגעי נפש נזקקים נוספים.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!

      מידע נוסף בנושא

      בריאות הנפש הרצליה – רוח ים

      השנים האחרונות בצל מגפת הקורונה, השאירו חותם נפשי קשה על רבים מהאוכלוסייה. הם נאלצו בתוך שבועות בודדים להתמודד עם משברים נפשיים בעקבות הסגרים שנכפו עליהם, מצבם הכלכלי שהתערער בעקבות פיטורים או יציאה לחל"ת והבידוד החברתי. מאז פרוץ המגפה, ישנם אנשים שמתקשים להשתלב בחזרה בחייהם החדשים, סוחבים על גבם פחדים שעד הקורונה, הם היו פחדים מאוד קטנים, כמו: פחד ממחלות, פחד להידבק או להיות עם קהל רחב, חשש לצאת מהבית, להיפגש עם חברים, חשש כלכלי ועוד. רובם מפתחים תסמיני דיכאון, חרדה ופוסט טראומה ומתקשים לחיות כבשגרה. כדי שהם יוכלו להתמודד על הצד הטוב ביותר מומלץ לחפש מרכז בריאות הנפש בהרצליה, שם הם יוכלו לקבל מעטפת שלמה של כלים, תמיכה ומענה לכל הפחדים והמצוקות שהם חווים ומרגישים. רוח ים בית מאזן נחשבת למסגרת מצוינת לאנשים שמתמודדים עם פוסט טראומה בשל הקורונה, ובעזרת הטיפול הנכון שהם יתאימו עבורכם, תוכלו להתגבר עליהם, ואף להצליח לראות את החיים בצורה חיוביות ושמחה.

      בחירת מסגרת בריאות הנפש הרצליה

      היום קיימות מסגרות רבות שמלוות אנשים שחווים טראומות מסוגים שנים לאורך החיים. מטרתן של מסגרות בריאות הנפש הרצליה הן לתת מענה מקיף, מכיל ומלא לכל המצבים הנפשיים, תוך התאמת תכנית טיפולית אישית, לווי רגיש, אכפתי ואישי. מטופלים שמחפשים מסגרות, צריכים לבודק על אופציה קרובה לביתם, כך שיהיה אפשר להרגיש קצת יותר בבית. מלבד זאת, חשוב לשים דגש על אפשרויות הטיפול. האם הן מגוונות? מתאימות למה שאתם רוצים וצריכים? נותנות לכם מענה מבחינת המרחב ועוד. יש מגוון טיפולים שניתן להיעזר בהם כדי לצאת ממצבים נפשיים קשים, והם יכולים להיות רק חלק מאלה: טיפול פסיכיאטרי, טיפול פסיכוסוציאלי, טיפול תרופתי, טיפול רגשי הוליסטי ונוספים.

      בריאות הנפש למען חיים טובים

      הגעה לטיפול והבנה בצורך הטיפולי, הוא לא מובן מאליו. שכן יש המון אנשים שצריכים לבדוק לגבי מסגרת בריאות הנפש בהרצליה, אך מעדיפים לוותר ולנסות להתמודד לבד. האנשים שמגיעים לטיפול, הם אלו שרוצים לעבור שינוי, ומקדמים את חייהם למקום טוב יותר.

      לסיכום, רוח ים בית מאזן עם וותק רב בליווי אנשים שסובלים מטראומות שונות, כמו טראומה ממגפת הקורונה. ומאמינים שעבודה משותפת, עם הצוות הנכון והמקצועי תוביל לתוצאה חיובית וטובה.

      מרכז בריאות הנפש הרצליה

      נתונים במשבר נפשי עמוק אחרי טראומה קשה שחוויתם? היום יש מרכז בריאות הנפש בהרצליה שיכול לתת לכם מענה רפואי ותרופתי בדיוק בשל מצבכם. אנשים שחווים משברים נפשיים, זקוקים למענה מכיל, רגיש ומקצועי, שיוכל לעזור להם להגיע לאיזון נפשי מלא, תוך מספר מפגשים עם מטפל מוסמך. המרכז נחשב לחלופה מצוינת לאשפוז פסיכיאטרי ומאפשר לכם לשהות במרחב אישי ונוח, ולעזור לכם להחליף תוך שמירה על הפרטיות והאינטימיות שלכם. רוח ים בית מאזן הוקם בדיוק עבור אנשים שסובלים ממשברים נפשיים, וזקוקים למענה אישי, מכיל, רגוע ושליו. הוא מצמיד להם מטפל פסיכיאטרי, שיוכל לבצע עבור אבחון מקיף ולהכין להם תכנית טיפולית בהתאם למצבם הנפשי.

      למה כדאי להגיע למרכז בריאות הנפש הרצליה?

      המון אנשים שסובלים ממשברים נפשיים לרוב מגיעים לטיפולים בבתי החולים הציבוריים. ככל שהם מבקרים שם יותר, כך הם מגלים את כמות הצפיפות והלחץ. ותחושה מאוד קלסטרופובית. במרכז בריאות הנפש בהרצליה ניתן למצוא את המרחב האישי שלכם, מבלי שתצטרכו להרגיש לא בנוח או צפיפות. הם עוטפים אתכם בכלים וידע פרקטי, משרים תחושה נעימה, נינוחה ורגועה ומתאימים לכם טיפול בהתאם למצב הנפשי שלכם. הטיפול בטראומות ובמצבים נפשיים שונים, מצריך טיפול עדין ורגיש, ולעיתים תחושת העומס לא מקלה על המצב.

       

      מה הן הסיבות שמצריכות טיפול?

      נשים, גברים וילדים נחשפים לאורך החיים למגוון מקרים קשים ומורכבים שחרוטים להם בזיכרון. ככל שהם נחשפים לאירועים הללו שוב ושוב, כך מתגבר המשבר הנפשי ומתפתחת טראומה שמאוד קשה להתמודד איתה לבד. מרכז בריאות הנפש בהרצליה יכול לסייע לכם לאבחן את מצבכם, לאתר תסמינים רבים איתם אתם מתמודדים היום, מבלי לדעת שיש להם קשר לאירועים שנפגשתם איתם, למשל: חרדה, דיכאון, עצב, דכדוך, התקפי זעם, הפרעות אכילה, חרדה חברתית, פחד להסתובב ברחוב ועוד. אם זיהיתם את אחד מבין התסמינים הללו אצלכם, מומלץ לבדוק אופציה לטיפול באחד המרכזים הפרטיים ולעזור לעצמכם להתגבר על המשבר.

      לסיכום, רוח ים בית מאזן בעלי ניסיון מקצועי בטיפול בכל סוגי האנשים בארץ, שמתמודדים עם משברים נפשיים שונים. הם מציעים חלופה לאשפוז בבית החולים וטיפולים מגוונים שיגרמו לכם לשנות את דפוסי החשיבה בדרך קלה, נעימה ושלווה.

      מה צריך לדעת על מרכז בריאות הנפש?

      לא מעט אנשים סובלים ממצוקות נפשיות שונות. אותם אנשים יכולים לפנות לרופא המשפחה שלהם, לשוחח עימו על המצוקה שהם חווים ובמידה והרופא יראה לנכון, לקבל ממנו הפניה לטיפול במרכז לבריאות הנפש שבמקום מגוריו, אשר עובד עם הקופה. מרכז לבריאות הנפש הוא למעשה מרפאה ציבורית שבה ניתן לקבל טיפול, שיקום וייעוץ בכל הנודע לבריאות הנפשית של כל אדן. כל אדם זכאי לקבל טיפול נפשי מתאים במסגרת המרפאה לבריאות הנפש אשר מצויה באזור המגורים שלו. הטיפול במרפאה זאת איננו כרוך בתשלום. אם אתם תוהים אודות מרכז בריאות הנפש הרצליה וכיצד ניתן לקבל הפניה לטיפול בו, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

      מרכז לבריאות הנפש- מה צריך לדעת?

      כאמור, במסגר מרכז לבריאות הנפש יכולים להיות מטופלים אשר סובלים מקשיים רבים בדרגות חומרה כאלה ואחרות. מרכז לבריאות הנפש יכול להציע שירותי טיפול פסיכיאטרי, שירותי שיקום לכל אדם אשר מתמודד עם הפרעות נפשיות מסוגים שונים לרבות סכיזופרניה, אישיות דו קוטבית, דיכאון, חרדות ועוד. הטיפול במרכז זה יכול להתאים הן מבוגרים והן בילדים ובהורים שלהם. בחלק המרפאות עקב ריבוי פניות, זמן ההמתנה לקבלת טיפול הוא ארוך ביותר והטיפול שמוצע גם יהיה מוגבל בזמן. יחד עם זאת, היתרון המרכזי של טיפול במרכז המדובר הוא שהוא מוצע על ידי צוות רב מקצועי שיכול להעניק לטיפול משולב לכל אדם בהתאם למצבו. בכל מרכז לבריאות הנפש ניתנים כמה שירותים מרכזיים כאשר ניתן לקבל אחד מהם או לשלב כמה סוגים של שירותים טיפוליים. מעבר לכך ניתן למצוא במרכזים הללו טיפולים פסיכיאטריים על ידי צוות רופאים פסיכיאטריים מקצועי ומומחה.

       

      מרכז בריאות הנפש הרצליה- איזה טיפולים אפשר לקבל?

      מרכז בריאות הנפש הרצליה גם הוא מרכז רפואי ציבורי המתאים לכל אדם הסובל מקשיים נפשיים שונים ומופנה לטיפול על ידי רופא המשפחה שלו. מרכז בריאות הנפש הרצליה מציע גם אבחונים פסיכולוגיים וגם אבחונים פסיכיאטריים. מעבר לכך הוא מציע בהתאם לאבחון ולמצב של האדם טיפול פסיכולוגי או טיפול פסיכיאטרי, קבלת מרשים לתרופות שונות ומעקב על ידי הפסיכיאטר ועוד. אם זמן ההמתנה ארוך ביותר והוצע לכם אשפוז פסיכיאטרי, אתם יכולים לבקש להמיר אותו בטיפול בבית מאזן.

      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן