צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    כיצד לשפר את הרווחה הרגשית?

    חלקים רבים ושונים בחייו של אדם עשויים להיחשב כחלק מההחלמה שלו. אנשים עם בעיות נפשיות יכולים לשפר את הרווחה הרגשית שלהם באמצעות תהליך ההחלמה על ידי  ליווי מקצועי של מרכז בריאות הנפש הרצליה, ותיקון מערכות יחסים פגומות עם עצמם, המשפחה שלהם והסביבה שלהם. והם צריכים לעשות את זה תוך שהם מתמודדים עם הדעות הקדומות שאופפות אותם. אלו הם תהליכים עמוקים של העצמה עצמית וגילוי עצמי שקוראים לשינוי רדיקלי בתפיסה העצמית של האדם. החלמה ממחלת נפש לא פשוטה, ולרוב לא ניתן לעבור זאת באופן עצמאי, ולכם תמיכה מלאה של מומחים מהבית המאזן 'רוח ים' הכרחית במקרים אלו.

    במילים פשוטות, מה המשמעות של החלמה?

    ההחלמה מתוארת כתהליך של שינוי שבו האדם החולה משתמש בשילוב הייחודי שלו של כוחות, חולשות ומשאבים זמינים כדי להתמודד עם הבעיות בחייו שנוצרו כתוצאה ממחלתו. עבור אחרים, מסע ההחלמה הוא שינוי עמוק, יחיד במינו, של מחשבה, תחושה, מטרה, שיטה וזהות. שיטה להתמודדות עם מגבלות המצב באופן המאפשר חיים של אושר, תקווה ותועלת. חלק מהתגברות על ההשפעות של מחלה הוא פיתוח תחושה חדשה של מטרה ומשמעות לחייו. ברור שהמוסג החלמה אומר דברים שונים לאנשים שונים.

    גישות אישיות וייחודיות להחלמה דרך מרכז לבריאות הנפש הרצליה

    כיום ניכר כי תהליך דרך מרכז לבריאות הנפש הרצליה והשיקום של כל מטופל הינו ייחודי ותלוי במגוון גורמים, לרבות אך לא רק יכולותיו של המטופל עצמו, התמיכה שהוא מקבל, הסביבה הטבעית של המטופל, אבני אישיותו של המטופל וגורמים נוספים. להחלים זה לא אותו דבר עבור כולם. ידוע גם כי הדרך להחלמה אינה ישרה, אלא סדרה של עליות ומורדות.

    עקרון הליבה של טיפול נפשי דרך מרכז לבריאות הנפש הרצליה הוא האמונה שרוב האנשים עם אבחנות פסיכיאטריות יכולים, עם סוג הטיפול וההכוונה הנכונים, לחזור ולנהל חיים נורמליים יחסית. אך חשוב לפנות לקבל הייעוץ והעזרה המותאמים באופן אישי עבור כל מטופל, בהתאם למצבו הנפשי. לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ניתן ליצור קשר עם הבית המאזן 'רוח ים'.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן