צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    לטפל ביעילות ובמהירות בהפרעת דחק פוסט טראומטית

    בישראל רופאים יכולים לטפל ביעילות ובמהירות ב-PTSD. הדבר נובע בעיקר מהעובדה כי ישראל מעורבת בפעולות צבאיות שונות, וגם פיגועים, למרבה הצער, אינם נדירים. מומחים של קבוצת רוח ים משתמשים לא רק בשיטות הטובות ביותר בעולם עבור טיפול בפוסט טראומה, אלא גם מפתחים שיטות ייחודיות משלהם. הגורם המרכזי להצלחת הטיפול בהפרעת דחק פוסט טראומטית הוא שילוב של מגוון שיטות בו זמנית: שילוב של פסיכותרפיה, טיפול תרופתי, עבודה עם פסיכיאטר וטכניקות פסיכותרפיסטיות נוספות נותנים תוצאות טובות.

    אילו אירועים גורמים ל-PTSD הפרעת דחק פוסט טראומטית?

    בין הסיבות להתפתחות PTSD, יש להדגיש את הדברים הבאים:

    • פגיעה מינית;
    • איום על חיים;
    • השתתפות בפעולות איבה;
    • פיגועים;
    • אסונות טבע: טורנדו, שריפה, שיטפון, רעידת אדמה;
    • תאונת דרכים;
    • פשעים שבוצעו באכזריות קיצונית;
    • מצבים על סף חיים ומוות;
    • טראומה פיזית (קטיעה, פציעה);
    • לחץ פסיכולוגי ממושך;
    • אלימות נפשית ופיזית במשפחה.

    פוסט טראומה יכולה להתפתח לא רק בקרב משתתפים באירועים המפורטים, אלא גם בקרב עדים. הפחד שאדם חווה מוביל ללחץ שהוא לא יכול להתמודד איתו. לאחר מכן, הלחץ גורם לזיכרונות איומים, חרדה, נדודי שינה, סיוטים, דיכאון וייאוש. אדם מנסה להימנע ממצבים שיכולים להזכיר את האירוע, וחווה בצורה חריפה כל פעולה שמזכירה לו את מה שקרה.

    שיטות שונות של טיפול בפוסט טראומה

    שיטות וטכניקות שונות של טיפול בפוסט טראומה כוללים:

    פסיכותרפיה. היא מורכבת מביצוע טיפול קוגניטיבי התנהגותי, כאשר המטופל לומד להגיב בצורה נכונה למתח שחווה. כמו כן, במסגרת פסיכותרפיה ניתן לבצע טכניקה כמו ביופידבק, בה המטופל לומד לנהל את הסימפטומים שלו.

    טכניקת טיפול בפוסט טראומה רך חשיפה ממושכת מציגה תוצאות טובות. טכניקה זו פותחה במיוחד לטיפול ב-PTSD: המטופל נכנס למצב מלחיץ וחווה מחדש אירועים טראומטיים. מטרת השיטה היא לעזור למטופל להתגבר רגשית ובאופן מודע על פחדים, ללמוד לקבל את עברו ולחיות איתו.

    טיפול תרופתי. תרופות חרדה, תרופות נוגדות דיכאון וכדורי שינה. מטרת התרופות היא למתן ולהחליש חוויות רגשיות, להקל על תסמיני דיכאון וחרדה ולשפר את השינה.

    טכניקות פסיכותרפיות נוספות. זה יכול להיות טיפול קבוצתי, טיפול בספורט, טיפול באומנות, ריפוי בעיסוק. השיטות עשויות להיות שונות, ואת כולן ניתן למצוא בבית המאזן 'רוח ים'.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן