צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול במחלות נפש לסוגיהן השונים

    עוד לפני שנדבר על טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית, אנחנו רוצים רגע להסביר מה היא בדיוק. אחד האתגרים שלנו, מי שעוסקים בטיפול במחלות נפש לסוגיהן השונים, זה לנסות לתווך למי שאולי חוו אי נעימות מול איש או אישה הסובלים מהתסמונת, כי מדובר על מחלה של ממש. אגב, בניגוד למחלות מסוגים אחרים, כמו דיכאון למשל, החולה לעולם יתמודד עם המחלה. למעשה, אם היינו מקבילים את התסמונת לעולם המחלות הפיזי לצורך ההמחשה, היינו רואים בהפרעת אישיות גבולית מחלה כרונית. אמנם, יש הרבה דרכים לשפר את המצב, אבל קודם כל אנחנו צריכים להעלות את המודעות ולהבין מול מה אנחנו מתמודדים.

    מה הסימנים המעידים על הפרעת אישיות

    ככלל מחלות הנפש הן לא משהו שקל לאבחן בלי לקבל ליווי של איש מקצוע. אבל כאשר אנחנו מדברים על הפרעת אישיות גבולית האתגר גדל עוד יותר. פשוט משום שאפשר לתלות את ההתנהגות של האדם הסובל מההפרעה במצב רוח או באופי. במילים פשוטות, הפרעת אישיות גבולית מאופיינת בחוסר יציבות. אנחנו מדברים על מי שיעשו כל מה שאפשר, כולל מניפולציות על אחרים, כדי להשיג את מבוקשם, המשתנים מדי יום ולעיתים, מרגע לרגע. מי שהייתה עד לפני רגע החברה הכי טובה, הופכת לאויב מושבע. יש רגעים בהם הסובלים מההפרעה יהיו באופוריה מוחלטת ובתוך כמה רגעים יעברו לתחושה קשה של דיכאון עמוק. פעמים רבות, כאשר הם נמצאים במצב רוח טוב, כיף לבלות איתם והם הופכים למרכז תשומת הלב. אבל ברגע אחד הכל יכול להשתנות. העניין הוא שלא רק הסביבה הקרובה סובלת מהשינויים החדים במצבי הרוח, אלא גם מי שלקו בתסמונת עצמה. לעיתים אנחנו מדברים על מי שלא יכולים להחזיק עבודה יציבה ומי שלא יכולים לקיים מערכת יחסים זוגית ארוכת טווח. אבל אפשר לטפל בכך ולהביא לשיפור משמעותי באיכות החיים.

    מתי נבחר בנתיב של טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית

    הטיפול התרופתי הוא עוד נדבך במערכת שלמה של טיפול ריגשי ואישי. מרכז 'רוח ים' הוא מרכז חלופה לאשפוז פסיכיאטרי ואנחנו כאן כדי לתת כלים למטופלים שלנו כדי למצוא את הדרך לשקם את חייהם ולהתחיל מחדש. טיפול תרופתי יכול לעזור למטופל להגיע לאיזון אשר יאפשר לו ליהנות מטיפולים ריגשיים נוספים בדרך לשיקום מלא. כאמור, מדובר על מסע ארוך אבל הוא בהחלט שווה את זה.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן