צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    חששות ופחדים – חלק מהווי החיים של כל אדם

    דאגות, חששות וגם פחדים הם חלק מהווי החיים של כל אדם, בכל גיל. בשנות הילדות המוקדמות קיימים הפחדים בדמות מפלצות מאיימות, מכשפות איומות ועוד ארסנל נרחב של אלמנטים מפחידים, בעיקר בלילות כמובן, אולם ככל שעולם הילדות חשוף יותר ויותר לסרטי אימה כמובן שהמינון של האלמנטים הללו עולה בקרב ילדינו. בשנים המאוחרות יותר הופכות החששות לנושאות בחובן דאגות קיומיות שונות, מתוך הלך החיים האמיתי עד אימה לעיתים בתוכו חי העולם האנושי תמיד, לאורך כל שנות קיומו ובעיקר בתקופות דרמטיות כמו אלו בהם אנו מצויים כיום. אין ספק שלאקלים הביטחוני הבלתי שגרתי בו נתונה מדינת ישראל מאז הקמתה יש חלק לא מבוטל בכך. אולם ישנו הבדל מהותי בין חששות הגיוניות ולגיטימיות לחרדות עמוקות חסרות איזון נפשי. טיפול בחרדות קשות הוא מן המורכבים בעולם הפסיכיאטרי, וקבוצת רוח ים זוכה לקחת חלק משמעותי מהמלחמה בתחלואה הנפשית ובכללה טיפול בחרדות קשות, טראומות ועוד.

    מה ההבדל בין דאגה לחרדה

    גם דאגה היא תחושה מעיקה, אולם היא מתארת מציאות רגשית נשלטת, ובעיקר- נשענת על בסיס עובדתיות מוצקה שכלתנית, ומניעה לפעולה שכלית מעשית ואיכותית מול הנתון המדאיג התורן. לעומתה, תחושת חרדה היא תחושת מצוקה. מצוקה קיומית משמעותית אשר ברמות הקשות של החרדה היא הופכת למצב בלתי אפשרי לקיום חיים נורמטיביים בתוך האקלים החרדתי. אדם המצוי בחרדות קשות אינו מסוגל לראות את המציאות באופן שכלי, מבט ראייתו נתון בתוך החרדה הפנימית שלו למרות היותה בלתי מוסמכת, מוקצנת, בלתי מציאותית ואפילו נוגדת את הנתונים היבשים בשטח. טיפול בחרדות קשות צורך מקצועיות גבוהה מצד הצוות המטפל, כדי להגיע לליבו הסגור של המטופל הנתון בתוך עולם החרדות הפנימי שאינו נשען על הנתונים החיצוניים, ולסייע לו להגיע למצב מאוזן ונשלט. כיום ישנן מספר שיטות טיפול שונות, פסיכו דינאמיות, אינטגרטיביות ועוד, המשמשות במסגרת טיפול בחרדות קשות.

    איך מתאימים טיפול בחרדות קשות

    טיפול בחרדות קשות חייב התאמה אישית פרטנית למטופל, במיוחד במקרים בהם מדובר בתחלואה כפולה. לצורך כך יש צורך בשילוב ידיים מקצועי של צוות רב תחומי ורב ניסיון מעולם הפסיכיאטריה, בעל שיקול דעת מעמיק ותובנות מקצועיות נרחבות.

    רוח ים נמצאים כאן בשבילכם ובשביל יקירכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן