צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    האם אפשר לצאת מדיכאון?

    דיכאון הוא מצב נפשי שבהחלט לא קל להתמודד איתו. אדם שסובל מדיכאון מוצא את עצמו מתמודד עם מגוון תסמינים שונים אשר מכבידים מאוד על חייו. לא מעט אנשים אשר סובלים מדיכאון נמנעים ממפגשים חברתיים ומוצאים את עצמם מסתגרים בביתם. ישנם כאלה בדיכאון עמוק שאף חווים מחשבות אובדניות ולעיתים ללא טיפול גם מגיעים למצב שבו הם מיישמים את המחשבות הללו בפועל. טיפול בדיכאון עמוק הוא דבר חשוב ביותר ויש לגשת לקבלת אבחון וטיפול מתאים מיד כאשר מבינים כי סובלים מתסמינים אשר יכולים להעיד על הדיכאון המדובר.

    כיצד אפשר לדעת שסובלים מדיכאון?

    לא מעט אנשים סובלים ממצב רוח ירוד מדי פעם בפעם. מדובר על דבר טבעי לחלוטין ומרבית האנשים אשר סובלים ממצב רוח ירוד, אינם סובלים מדיכאון. יחד עם זאת, ישנם כמה תסמינים שבהחלט יכולים להדליק נורה אדומה, כך לדוגמא: אם אתם מוצאים את עצמם נמנעים מלעשות פעילויות שבעבר נהניתם לעשות ומעדיפים כמה שיותר להסתגר בביתכם, אם אתם חווים פרקי זמן ארוכים ביממה של מצב רוח ירוד במשך ימים רבים, אם אתם חווים שינויים בתאבון לרבות תאבון מוגבר או אובדן תאבון, אם אתם מוצאים את עצמכם סובלים ממחשבות אובדניות, הרי שללא ספק ייתכן מאוד כי אתם סובלים מדיכאון עמוק ועליכם לגשת לאבחן את המצב ובהתאם אליו לקבל טיפול לדיכאון עמוק. טיפול לדיכאון עמוק חייב להיות מקצועי, מדויק וממוקד וזאת בכדי לאפשר לכל אדם להתמודד עם המצב ולשוב לשגרת חייו התקינה.

    טיפול בדיכאון עמוק- כיצד?

    טיפול לדיכאון עמוק יכול להיות מגוון והוא חייב להיות מותאם בהתאם למצבו הספציפי של כל אדם ובהתאם לרמת הדיכאון שהוא סובל ממנו. לעיתים יהיה מספיק טיפול קוגניטיבי התנהגותי דינמי, לעיתים יהיה צורך בטיפול תרופתי במקביל ולעיתים יהיה צורך בטיפול ממוקד ואינטנסיבי באשפוז. כמובן שניתן למצוא חלופות לאשפוז פסיכיאטרי וכיום ניתן לבחור טיפול בדיכאון עמוק בבית מאזן שמהווה מרחב נעים, נוח, מקצועי ואיכותי לצורך טיפולים נפשיים שונים לרבות טיפול בדיכאון עמוק.

    אם אתם מעוניינים בטיפול בבית מאזן בדיכאון שלכם, כדאי שתבחרו את הבית המאזן הטוב ביותר. צרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן