צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הגדרת יעדים אישיים להצלחת הטיפול

    תהליך שיקום בבריאות הנפש, מתאים לאנשים שחוו פגיעות נפשית, אך גם לכאלו עם מוגבלות ונכות שנולדו בעקבות הפרעה נפשית אחת או יותר לאורך חייהם. כדי שהם יוכלו להגיע למצב שבו הם מתפקדים באופן רגיל בחיי היומיום שלהם, ללא כל תלות באדם או מרכז רפואי אחר, הם צריכים לעבור שיקום. מדובר בתהליך טיפולי שבתוכו ניתן למצוא גם את הפן התרופתי, אך גם את הטיפול הנפשי שהוא בלתי נפרד מהטיפול הגופני. כדי שיהיה אפשר לבנות מערך טיפולי מדויק לכל מטופל, הוא עובר אבחון מלא בהגעתו למרכז טיפולי, שם מאבחנים את כל תסמיני ההפרעות השונות איתם הוא מתמודד ולפיהם, מתאימים לו תכנית טיפול מקיפה, אישית איתה הוא יוכל לצאת לדרך ארוכה, אך בריאה ומאפשרת חזרה לשגרה. רוח ים בית מאזן נחשבת למסגרת שיקומית מצוינת עבור אנשים שחוו פגיעה פיזית ונפשית בעקבות מקרים שונים בחייהם. הם מצמידים להם אנשי מקצוע ומטפלים, שעובדים איתם בצמוד לתכנית טיפולית, עד לרגע שבו הם מוכנים לחזור לחייהם ללא כל בעיה.

    מה היא מטרת שיקום בבריאות הנפש?

    הדעה הרווחת שמטרת השיקום בבריאות הנפש היא להשיב את האדם שסובל מהפרעה נפשית לחייו הנורמליים. אך בשיקום יש עוד כל כך הרבה. הם מאפשרים לאנשים שחוו טראומה או פגיעה נפשית ופיזית, לחשוב באופן חיובי, לשנות את התפיסה הפסימית שהכל נורא ובלתי אפשרי, ועוזרים להם להאמין בעצמם, לאהוב את הגוף והנפש שלהם, לחיות כאן ועכשיו מבלי להיזכר במראות או הזיכרונות הקשים מאותם אירועים, מסייעים להם להמשיך בחייהם ולפתח קריירה, זוגיות או כל דבר עליהם הם חלמו. כשהמטרה האמיתית היא לחיות באופן מלא. זהו חלום של כל מטופל.

     

    לכל מטופל יש את השאיפות והרצונות שלו מכל טיפול שהוא עובר בשיקום בבריאות הנפש בישראל. יהיה אחד שירצה להרגיש טוב יותר עם עצמו ויהיה אחד אחר שירצה להצליח לקיים זוגיות בריאה. לכל אחד יש את המסלול הספציפי שלו, ובדרך משותפת עם אנשי המקצוע הם ימצאו אותה ויצליחו להגיע לריפוי מלא.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן הוקמו לפני המון שנים על מנת לסייע לאנשים שסובלים מטראומה ובעיות נפשיות להגיע לאיזון עליו הם כל כך חולמים. בדרך משותפת, לצד אנשי המקצוע הכי הטובים הם יצליחו ויהפכו הכל לאפשרי.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן