צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    החשיבות של בריאות גופנית ונפשית

    כל אדם יודע שבריאות הגוף מהווה דבר חשוב מאוד. הוא מקפיד לאכול בריא, לשלב כושר גופני וכמובן, פונה לרופא שלו בכל מקרה שבו הוא חש ברע בכדי לקבל טיפול מתאים. חשוב מאוד לדעת כי נפש היא דבר חשוב ביותר, ממש כמו גוף וכשם שדואגים לבריאות הגופנית, כך יש צורך להקפיד על בריאות נפשית. בריאות הנפש והגוף חייבות לבוא יחד ולא פעם הן קשורות זו לזו בקשר הדוק. אדם שסובל מבעיה נפשית כזאת או אחרת לא פעם ימצא את עצמו סובל מתסמינים פיזיים. בכל מקרה שבו אדם חושש כי הוא סובל מקושי או בעיה נפשית כלשהם, עליו לפנות לרופא שלו על מנת שיפנה אותו לאיש המקצוע המתאים לצורך אבחון וקבלת טיפול.

    בריאות הנפש והגוף- כיצד הן קשורות?

    כאמור, בריאות הנפש והגוף הן דבר חשוב ביותר. בריאות הנפש קשורה לבריאות הגוף ולא פעם כאשר אדם סובל מבעיות נפשיות זה בא לידי ביטוי גם בתסמינים גופניים. כך לדוגמא: אדם שחווה התקף חרדה לא פעם יסבול מתסמינים כגון: בחילות, רעד בגוף, דופק מוגבר, הזעה ועוד. מכיוון שהבריאות הנפשית של האדם משפיעה גם על הבריאות הגופנית שלו, הרי שאין להזניח את הגוף ואת הנפש. כלומר, ממש כשם שאדם פונה לרופא שלו בכל פעם שהוא איננו מרגיש טוב מבחינה גופנית על מנת לקבל מענה לבעיות שהוא סובל מהן, הרי שגם במקרה שבהם אדם מתמודד עם קשיים נפשיים ואיננו יודע במה בדיוק מדובר וכיצד לעזור לעצמו, יהיה עליו לפנות לפסיכיאטר או פסיכולוג לצורך אבחון מתאים ומתן מענה מדויק שיסייע לו לשוב לחיות את חייו בצורה תקינה ובריאה יותר.

    מה יוצע לאדם שסובל ממחלה או קושי רגשי

    בריאות הנפש והגוף מהוות דבר חשוב ועל כן כאמור אם אדם סובל מקושי נפשי עליו לקבל טיפול מתאים. על האדם לפנות לאבחון מצבו כאשר האופציות הטיפוליות שיעמדו על הפרק יהיו טיפול תרופתי, טיפול באמצעות שיטות שונות מהזרם הפסיכולוגי ועוד ובמקרים חריגים גם אשפוז פסיכיאטרי. אדם שלא רוצה להתאשפז לצורך טיפול יכול לבחור באופציה חלופית כאשר האופציה הטובה ביותר העומדת על הפרק כיום היא בית מאזן.

    אם אתם מחפשים בית מאזן איכותי שיענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, צרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן