צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    חלופה למערכת הציבורית

    אנו, ב"רוח ים" מציעים מודל חלופי לאשפוז פסיכיאטרי. אצלינו ניתן טיפול הוליסטי, המתבצע בחדרי טיפולים ועל חוף הים, בסביבה מוגנת ועם צוות רחב ומקצועי ממגוון דיסציפלינות של טיפול וסיעוד וכך מתאפשרת בניית תכנית טיפולית אישית לכל אחד לפי צרכיו ומצבו. אשפוז פסיכיאטרי פרטי בשונה מאשפוז ברפואה הציבורית הינו פנייה לטיפול נפשי במסגרת בית חולים פרטי המתמחה בתחום זה. בתי חולים אלו הוקמו במטרה להעניק טיפול מקיף לאנשים המתמודדים עם מצבים נפשיים הדורשים טיפול אינטנסיבי יותר שלא ניתן במסגרות קהילתיות, וכן במטרה להעניק טיפול מיטבי אבל לא במסגרות הציבוריות על כל ההשלכות של מצב זה.

    מהיתרונות של אשפוז פסיכיאטרי פרטי

    בבתי חולים פסיכיאטריים פרטיים יש בדרך כלל צוות רחב של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש, כולל פסיכיאטרים, פסיכולוגים, אחיות ועובדים סוציאליים, וכן מטפלים במגוון טיפולים אלטרנטיביים הפועלים יחד כדי לספק טיפול מקיף ומותאם לכל אחד. אחד היתרונות העיקריים של אשפוז פסיכיאטרי פרטי הוא תוספת של כוח אדם ופיקוח, המבטיח שהמטופלים יקבלו את התמיכה שהם צריכים, כאשר הם זקוקים לה. זה עשוי לכלול מטופלים עם דיכאון חמור, הפרעה דו קוטבית או סכיזופרניה, אשר דורשים אשפוז כדי לייצב את הסימפטומים שלהם ולמנוע פגיעה עצמית או פגיעה באחרים. בתי חולים פסיכיאטריים פרטיים יכולים לספק מגוון אפשרויות טיפול, כולל ניהול תרופות, פסיכותרפיה ותוכניות מיוחדות, כדי לעזור לאנשים לנהל את הסימפטומים שלהם ולשפר את בריאותם הנפשית הכללית.

    שיקום באמצעות חיבור עם הדומה

    יתרון נוסף של אשפוז פסיכיאטרי על טיפול בקהילה, הוא ההזדמנות של אנשים להתחבר עם אחרים שחווים אתגרים דומים בבריאות הנפש, אך שלא במסגרת מבנים ישנים ונהלים נוקשים הקיימים בבתי חולים ציבוריים. מגורים אסתטיים, שמירה על קבוצה קטנה לטיפול קבוצתי וקבוצות תמיכה יכולות לספק תחושה משפחתית ושייכות, החשובים במיוחד עבור אנשים שחשים מבודדים או לא מובנים בחיי היומיום שלהם.

    חישובי עלות מול תועלת

    בתי חולים פרטיים בתחום הנפש מספקים סביבה בטוחה ותומכת, והרגשה ביתית ומשפחתית יותר מאשר מוסדות ציבוריים, עבור אנשים הזקוקים לטיפול מקיף מצוות רב תחומי של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש. אם הנכם מתמודדים עם טראומה או פגיעה, או מטפלים באחד מבני המשפחה, נשמח לייעץ לכם ולפרוש בפניכם את האפשרויות שאנו מציעים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן