צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    חרדה ודיכאון- במה מדובר?

    חרדה ודיכאון הם מצבים נפשיים שלא מעט אנשים סובלים מהם כיום. המצב הבטחוני הרעוע השורר בישראל ומגוון גורמים שונים גורמים לאנשים רבים לסבול מחרדות בדרגות חומרה שונות. כמובן שלא כל חרדות דורשות טיפול וכן לא כל מצב רוח ירוד שאדם סובל ממנו הוא דיכאון. טיפול בחרדה ודיכאון הוא טיפול הרלוונטי רק לאנשים אשר סובלים מהפרעות אלה ברמה מאוד משמעותית הפוגעת בתפקוד התקין שלהם בחיי היום יום ופוגעת להם באיכות החיים. אם אתם תוהים כיצד תדעו אם אתם סובלים מחרדה ודיכאון וכן אודות טיפול בחרדה ודיכאון, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

    דיכאון היא הפרעה אשר שייכת לקבוצה אשר קרויה: הפרעות במצב הרוח. הפרעות מעין אלה כוללות: דיכאון מז'ורי, דיכאון לאחר לידה, מאניה ועוד. בין הסימפטומים לדיכאון ניתן למצוא: ירידה במוטיבציה וביוזמה של האדם, דכדוך ועצב לפרקי זמן ארוכים במהלך היממה בכל יום מחדש, חוזר איזון הן בתיאבון והן בשינה, ירידה בחשק המיני ועוד. דיכאון יכול להיות אפיזודה קצרת טווח או שהוא יכול להימשך לאורך פרק זמן משמעותי. חרדה היא שם כולל למגוון רחב של הפרעות חרדה לרבות: פוביה מסוג כזה או אחר, הפרעת פאניקה, חרדה חברתית ועוד. החרדה למעשה מתאפיינת בפחד משמעותי ביותר מסיטואציות שונות או מאובייקטים שונים. היא מייצרת מצוקה נפשית והיא מובילה את האדם להימנעות ממפגש עם כל גורם שעלול לעורר את החרדה שלו. לא פעם אנשים המאובחנים עם חרדה יאובחנו גם עם דיכאון ולהפך, רבים המאובחנים עם דיכאון יפתחו גם חרדה. על כן, חשוב ביותר לקבל טיפול בחרדה ודיכאון איכותי ותואם למצב של האדם.

    טיפול לחרדה ודיכאון- מה אפשר למצוא?

    כאשר מדובר על טיפול לחרדה ודיכאון ניתן למצוא כיום סוגים שונים של טיפול כאשר המאבחן של ההפרעה המדוברת צריך להפנות את האדם לטיפול שיתאים לו ביותר בהתאם למצבו, בהתאם לחומרת התסמינים ובהתאם לפרמטרים שונים שיש לתת עליהם את הדעת. בין הטיפולים המוצעים הם: טיפול תרופתי, טיפול פסיכודינמי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי ובמקרי קיצון גם טיפול באשפוז פסיכיאטרי. אדם שלא מעוניין בטיפול באשפוז יכול לבחור חלופה לטיפול באשפוז בבית מאזן.

    אם אתם מחפשים טיפול לחרדה ודיכאון בבית מאזן איכותי, צרו קשר עם רוח ים.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן