צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    כיצד מטפלים בתחלואה כפולה?

    תחלואה כפולה היא מצב שבו אדם מאובחן עם שתי מחלות נפש במקביל. לא מדובר על מצב שקל לאבחן שכן, האדם המדובר יסבול ממגוון רחב של תסמינים שונים שיכולים לאפיין מחלות שונות ועל כן, יהיה צורך שהמאבחן יאסוף את כל התסמינים שהאדם סובל מהם, יערוך אבחנה מבדלת ובסופו של דבר יגיע למסקנה הנדרשת בנוגע למחלות הנפשיות שהאדם סובל מהן. טיפול בתחלואה כפולה איננו דבר קל והוא חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. ניתן לטפל בתחלואה כפולה במסגרת הציבורית או לבחור טיפול תחלואה כפולה פרטי.

    מה צריך לדעת על תחלואה כפולה?

    כאמור, תחלואה כפולה היא מצב שבו אדם מאובחן עם שתי מחלות נפש או יותר. כך לדוגמא: האדם יכול לסבול גם מחרדות וגם מדיכאון, גם מאובססיות וגם מאישיות דו קוטבית. אדם מעין זה לרוב יגיע לפסיכיאטר לצורך אבחנה של מצבו ולא פעם הוא כלל לא יהיה מודע לכך שהוא סובל מתחלואה כפולה. אולם, פסיכיאטר מקצועי ומנוסה ידע כיצד לדייק באבחנה שלו ולהבין האם האדם סובל ממחלה נפשית אחת או שמא הוא סובל משתי מחלות נפשיות או יותר. לרוב הפסיכיאטר שיאבחן את התחלואה הכפולה שהאדם סובל ממנה יציע את האופציה של טיפול באשפוזית שהיא יחידת אשפוז שבה מטפלים במצב הזה. יחד עם זאת, יש אפשרות כמובן לבחור טיפול תחלואה כפולה פרטי בבית מאזן או בכל מרחב טיפולי אחר שמציע את הטיפול הטוב ביותר למצב המדובר.

    טיפול תחלואה כפולה פרטי- מה צריך לדעת?

    לא פעם ביחידות האשפוז לטיפול בתחלואה כפולה יש עומס רב ואדם הסובל מתחלואה כפולה לא מקבל את המענה הנדרש עבורו בצורה מדויקת. לכן, הדבר הטוב ביותר לעשות לא פעם הוא לחפש אופציה לטיפול תחלואה כפולה פרטי. טיפול מעין זה בבית מאזן יכול להיות הדבר הטוב ביותר והיעיל ביותר לאדם הסובל מתחלואה כפולה שכן, מעבר לעובדה שמדובר על בית שנעים לשהות בכל היבט אפשרי, הוא מכיל את הצוות הטיפולי המקצועי ביותר המתאים תוכנית טיפולית לאדם בהתאם למצבו ובד בבד, מאפשר לכל אדם להנות ממסגרת חווייתית, נעימה שיש בה לא מעט פעילויות, זמן איכות ועוד.

    אם אתם מחפשים טיפול תחלואה כפולה פרטי בבית מאזן, כדאי שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן