צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    כיצד מתמודדים עם דיכאון קליני

    לא מעט אנשים מוצאים את עצמם במהלך חייהם משתמשים במילה דיכאון בכדי לתאר את מצב רוחם הירוד בגין סיבות כאלה ואחרות. יחד עם זאת, לא כל מצב רוח ירוד שחווים הוא אכן דיכאון קליני. דיכאון קליני הוא מצב נפשי שדורש טיפול איכותי בהתאם למצבו של כל מטופל. לא פעם דיכאון קליני אשפוז יהיה בגין מצב שבו אדם לא יכול להתמודד עם הדיכאון שלו והוא אף מעלה בו מחשבות אובדניות. כך או כך, אם אתם חוששים שאתם סובלים מדיכאון קליני, חשוב מאוד שתפנו לאבחון נכון ומסודר של הנושא בכדי לקבל את הטיפול המתאים ביותר למצבכם.

    כיצד תדעו אם אתם סובלים מדיכאון קליני?

    אם אתם תוהים האם אתם מתמודדים עם דיכאון קליני, חשוב מאוד שתכירו את כל הסימנים לדיכאון המדובר: מצב רוח מדוכא וירוד מרבית שעות היממה, כמעט בכל יום ויום, איבוד של עניין והנאה בפעילויות שונות שבעבר מאוד נהניתם לעשות ולא הייתם מוותרים עליהם, שינויים בתאבון, עייפות וחוסר אנרגיות, תחושות של חוסר ערך ואשמה, פגיעה בריכוז,  מחשבות אובדניות ועוד. אם אתם סובלים מכמה מהתסמינים הללו ללא ספק כדאי מאוד שתפנו לאבחון מסודר על הנושא. אבחון של דיכאון קליני ללא ספק יכול לסייע לכם להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר ולאפשר לעצמכם לשוב לחיות חיי שגרה בריאים, טובים ונעימים יותר. דיכאון יכול לפגוע באיכות החיים וגם לגרום לאדם ליטול את חייו בידיו במקרה קיצון. דיכאון קליני אשפוז יהיו רלוונטי לאנשים הסובלים מהמצב המדובר בצורה קיצונית וחייבים טיפול מקיף ויסודי למצבם.

    דיכאון קליני אשפוז- האם זוהי הדרך היחידה?

    אם אתם חשים כי ייתכן שאתם סובלים מדיכאון קליני, מומלץ כאמור שתפנו לקבל טיפול בדיכאון המדובר כמה שיותר מהר. פנייה מוקדמת היא קריטית למניעת ההתקבעות של המצב הדיכאוני. טיפול לדיכאון קליני יכול להיות טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול פסיכולוגי דינמי המבוסס על שיחות, טיפול תרופתי ובמקרה קיצון גם טיפול באשפוז פסיכיאטרי. דיכאון קליני אשפוז הוא לא תמיד דבר קל ולא מעט אנשים אינם מעוניינים בו על אף שמצבם חמור ועל כן, במקרה הזה כדאי מאוד לחפש חלופות אשפוז פסיכיאטריות נוחות יותר כגון: בית מאזן.

    אם אתם מעוניינים בטיפול ושיקום בגין דיכאון קליני במרחב טיפולי נוח ונעים של בית מאזן איכותי, צרו קשר עם רוח ים.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן