צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    כיצד ניתן לטפל בהפרעות טראומטיות?

    אנשים רבים חווים פוסט טראומה במהלך חייהם, והיא מתפתחת בעקבות אירועים או מקרים שונים, כמו: מלחמה, פיגוע, תאונת דרכים, פציעה חמורה, אובדן, אלימות, הטרדה מינית ועוד. בשונה מהדעה הרווחת שפוסט טראומה יכול להתפתח בקרב חיילים בלבד, אנשים רבים שלא שירתו בצבא ונחשפו במקביל לטראומות נוספות בחייהם, יכולים לסבול מכמה סוגים של טראומות במקביל, שהן לא בהכרח קשורות לשירותם הצבאי. בעוד שחלקם ירגישו מיד את התחושה הפוסט טראומטית מבחינה רגשית ונפשית, יש אנשים שתהיה להם התפרצות מאוחרת מרגע החשיפה לטראומה. טיפול ב ptsd יכול לסייע לאותם לאנשים לזהות את הטראומות שהם נחשפו אליהן ולטפל בהן גם אם עברו המון שנים מאז. רוח ים בית מאזן מיועד לאנשים שחוו משברים טראומטיים בחייהם, וזקוקים לטיפול במסגרת קהילתית נעימה, רגישה ואמפתית במטרה להגיע לאיזון נפשי ולהתמודד עם המשבר על הצד הטוב ביותר.

    התסמינים שמובילים לטיפול ב ptsd

    ישנם מספר תסמינים שמאפיינים פוסט טראומה. הם מגוונים ומתבטאים בצורה שונה אצל כל אדם בנפרד, למשל: זיכרונות חיים בצורת פלאשבקים, סיוטים בלילות, אי רצון לצאת מהבית או להשתתף בפעילויות, פיתוח הפרעות קשב וריכוז, כעס, התקפי זעם, תחושת מתח, בדידות והפרעות שינה. מלבד התסמינים הללו, שמאופניים יותר כתסמינים נפשיים והתנהגותיים, יש גם תסמינים פיזיים שכדאי להכיר, כגון: דפיקות לב מואצות, הזעת יתר קרה או חמה, תחושה שאין אוויר, מכונה גם כקוצר נשימה ועוד. כל אלו יכולים להתפרץ בזמן שהמקרה הטראומטי חוזר וגורם לבלבול של כל המערכת הגופנית והנפשית יחד. במקרים הללו, מומלץ לברר על טיפול ב ptsd ולאבחן את מצבכם בהקדם.

     

    כיום קיים טיפול ב ptsd מגוון ורחב, והוא חולש על כל התסמינים שהאדם חווה בזמן שהזיכרונות והמראות מהמקרה הטראומטי חוזרים. הטיפולים יכולים להיות התנהגותיים וקוגניטיביים שמסייעים לסגל דפוסי התנהגות חדשים, טובים ובריאים יותר. טיפול פסיכולוגי, שעוזר לווסת את הרגשות, להבין מה הסיבה שאנחנו מרגישים בדרך הזו ואיך ניתן לשנות את הרגש לחיובי ולבסוף, ניתן גם להיעזר בטיפול תרופתי, שמקל על תחושת הלחץ והחרדה ומרגיע את הגוף והנפש.

    לסיכום, רוח ים בית מאזן בעלי וותק רב וניסיון במענה טיפולי חדשני עבור אנשים שעברו משברים פוסט טראומטיים לאורך חיים, ועוזרים להם להתמודד ולהגיע לריפוי נפשי משנה חיים.

     

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן