צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    לא רואים את הטראומה אבל רואים את השפעותיה

    קבוצת רוח ים עוסקת כבר שתים עשרה שנים במתן מענה בתחום בריאות הנפש. המיזם הראשון נקרא וילה מטריקס ומשמש כיום מרכז טיפול מוביל בתחום ההתמכרויות. הבית המאזן הראשון הוקם כשזיהינו חוסר מענה הולם למטופלים בתחום הנפש, ומאז אנחנו ממשיכים במקצועיות גבוהה. לטראומה נפשית יכולה להיות השפעה משמעותית על חייו ורווחתו של האדם, על התנהלותו האישית, החברתית, הכלכלית וההתפתחותית. אנו מעניקים טיפול בטראומה נפשית במגוון גישות טיפוליות שהוכחו כיעילות באופן מעשי ומחקרי, והן יכולות לעזור לאנשים לנהל ולהתגבר על ההשפעות של אירועים טראומטיים.

    הערוצים השונים לטיפול בטראומה נפשית

    הוותיק והקלאסי הוא פסיכותרפיה שהינה טיפול בדיבור, והיא נעשית עם איש מקצוע בתחום בריאות הנפש כדי לזהות ולטפל בגורמים הבסיסיים לטראומה נפשית. ישנם סוגים שונים של פסיכותרפיה, מהם טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), טיפול דיאלקטי בהתנהגות (DBT) וחוסר רגישות ועיבוד מחדש של תנועת עיניים (EMDR). ישנו גם טיפול תרופתי לניהול תסמינים של טראומה נפשית, כגון חרדה ודיכאון. תרופות נפוצות המשמשות למטרה זו כוללות תרופות נוגדות דיכאון, תרופות נוגדות חרדה ומייצבי מצב רוח. ובגישות המודרניות יותר ניתן למצוא טכניקות מיינדפולנס והרפיה, כגון מדיטציה, יוגה ותרגילי נשימה עמוקה, שיכולים לעזור להתמודד עם סימפטומים של טראומה נפשית על ידי הפחתת מתח. וישנן קבוצות תמיכה המספקות לאנשים סביבה בטוחה ותומכת לדון בחוויותיהם ולהתחבר לאחרים שעברו חוויות דומות. ישנו גם טיפול באמנות הכרוך בשימוש באמנות חזותית, פלסטית ועוד, כאמצעי לביטוי עצמי שיכול להיות כלי יעיל לעיבוד והתמודדות עם אירועים טראומטיים. וישנו גם טיפול בהיפנוזה הכולל הרפיה מודרכת והדמיה כדי להצליח לגשת ולטפל בזיכרונות טראומטיים בסביבה בטוחה ומבוקרת.

    כמגוון מופעי הביטוי של הטראומה כך הגישות הטיפוליות

    חשוב לציין שאין גישה חד-משמעית לטיפול בטראומה נפשית. הטיפול היעיל ביותר יהיה תלוי במטפל, נסינו המקצועי ובמטופל, הטראומה שלו, סיפור חייו וצרכיו הספציפיים. כדאי לאנשים לפנות לטיפול מוקדם ככל האפשר, כדי למנוע החמרה של התסמינים, פגיעה בסביבה הקרובה ובעצמי, ולהגדיל את הסיכויים להחלמה מוצלחת. אנו פועלים בהקשבה מלאה לכל אחד ולמצוקה עמה הוא מגיע, ואם אתה מתמודד עם קשיים כאלה או דומים, אנא פנה אלינו באתר או בטלפון, ונראה איך נוכל לסייע.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן