צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    לטפל בתחלואה כפולה בצורה הטובה ביותר

    תחלואה כפולה היא ללא ספק מצב לא נעים כלל להתמודדות. מדובר על מצב שבו אדם סובל משתי מחלות נפשיות או אפילו יותר. אין ספק שלא קל כלל להתמודד עם מחלה נפשית אחת וכאשר מדובר על יותר ממחלה נפשית אחת, הרי שמדובר על מצב מורכב הרבה יותר אשר דורש ללא ספק טיפול איכותי וזאת בכדי לאפשר לכל אדם לחיות את חייו בצורה נעימה וטובה יותר. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד מטפלים בתחלואה כפולה או מה זה בכלל תחלואה כפולה, אין ספק שכדאי שתקראו את הדברים הבאים.

    מהי תחלואה כפולה?

    תחלואה כפולה היא כאמור מצב שבו אדם סובל משתי מחלות נפשיות במקביל או אפילו יותר מכך. מדובר על מצב אשר דורש אבחון מדויק ביותר ויסודי ביותר על ידי פסיכיאטר מקצועי ומנוסה אשר יודע להבחין היטב בין הדקויות של התסמינים השונים וכך למעשה יכול לסייע לכל אדם לאבחן את מצבו בצורה מדויקת ובהתאם לכך לקבל טיפול שיסייע לו. לרוב לאחר שהאדם מאובחן עם תחלואה כפולה, הוא יופנה לטיפול המותאם למצבו. לא פעם הטיפול המתאים יהיה ביחידת אשפוז ציבורית המותאמת לטיפול במצב מעין זה. כמובן שלא לכל אדם מתאים טיפול ביחידת אשפוז וכמובן שלא כל אדם מעוניין בטיפול מעין זה ועל כן, חשוב ביותר לדעת כי כיום ישנן חלופות טובות ואיכותיות לטיפול בתחלואה כפולה באשפוז כאשר אחת מהחלופות הללו היא בית מאזן.

    טיפול בתחלואה כפולה בבית מאזן- מה צריך לדעת?

    כאשר מדובר על טיפול בתחלואה כפולה בבית מאזן מדובר למעשה על טיפול המוצע בבית מעוצב, מרווח ונעים לשהייה המותאם עבור מטופלי נפש מסוגים שונים. במסגרת הבית המדובר כל דייר מקבל חדר מעוצב ומרווח, ארוחות בריאות וטובות, טיפול המותאם למצבו המדויק על ידי צוות טיפולי מקצועי ומנוסה וכן פעילויות חברתיות וזמן בילוי. כלומר, מדובר על מרחב הרבה יותר נעים לטיפול ולא פעם גם הרבה יותר יעיל ואיכותי ועל כן, לא מעט אנשים הזקוקים לטיפול בתחלואה כפולה ומעוניינים לקבל אותו בצורה הטובה ביותר, יכול לבחור בבית מאזן.

    אם אתם מעוניינים לבחור בבית מאזן עבור טיפול בתחלואה כפולה, צרו קשר עם רוח ים, בית מאזן איכותי.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן