צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מהם הסימפטומים של פוסט טראומה?

    פוסט טראומה היא דבר לא פשוט כלל להתמודדות. מדובר על הפרעה אשר מופיעה לאחר שהאדם נחשף לאירוע שבו חייו בסכנה, שבו הוא נפגע מינית או נפצע בצורה קשה. החשיפה לאירוע המדובר יכולה להיות בצורה ישירה או עקיפה, כלומר האדם יכול להיות הנפגע עצמו או שהוא יכול להיות עד לתקיפה של אדם אחר. אדם הלוקה בפוסט טראומה לא פעם יחווה סימפטומים שונים שיתקיימו לאורך זמן ויגרמו לו למצוקה נפשית רצינית ביותר או לפגיעה בתפקוד שלו. טיפול בפוסט טראומה מהווה דבר חשוב ביותר ויש לדייק בטיפול ולהתאימו לכל אדם על מנת שהוא יוכל לשוב לחיות את החיים שלו בצורה תקינה וטובה.

    הסימפטומים של פוסט טראומה למעשה מתחלקים ל3 קבוצות: קבוצה ראשונה היא חוויה מחדש של האירוע אותו חווה האדם. החוויה המדוברת תלווה במצוקה נפשית של האדם וכן היא תגרום לו לחשוב שוב ושוב על האירוע שהוא חווה, לחלום עליו, לדמיין אותו באופן וויזואלי ובצורה לא רצונית במהלך היום יום שלו, לקבל פלשבקים במהלך היום או הלילה מהאירוע אותו חווה ועוד. כמו כן, האדם ימנע מגירויים שונים שיכולים להזכיר לו את האירוע הקשה שחווה. לא פעם היא ימנע מלהגיע לאזורים אשר מזכירים לו את האירוע שחווה, מפעילויות או מאנשים שיזכירו לו ועוד. מעבר לכך מצב הרוח שלו ייפגע ולא פעם הוא יסבול מניכור ואדישות. אין ספק כי התמודדות עם פוסט טראומה איננה עניין קל בכלל ועל כן, טיפול פוסט טראומה לאחר שמאבחנים את המצב הוא ללא ספק דבר חשוב ביותר שאין לוותר עליו.

    טיפול בפוסט טראומה

    טיפול בפוסט טראומה יבוא לאחר אבחון המצב על ידי פסיכיאטר מקצועי שיבחן את מצבו של האדם ובהתאם לתסמינים שונים שהוא סובל מהם יאבחן את המצב. הטיפול יכול להיות טיפול פסיכולוגי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי או טיפול באמצעות שיחות. כמובן שלא פעם יהיה צורך גם בטיפול תרופתי שיסייע לאדם במצבו. מעבר לכך, במקרי קיצון הפסיכיאטר יפנה את האדם לטיפול באשפוז פסיכיאטרי. חשוב מאוד לדעת שלא כל אדם מעוניין להתאשפז לצורך טיפול ועל כן, כיום ניתן למצוא חלופות לטיפול באשפוז כאשר הטובה שבהם היא בית מאזן.

    אם אתם מחפשים בית מאזן לצורך טיפול בפוסט טראומה, כדאי מאוד שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן