צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מה זה תחלואה כפולה וכיצד מטפלים?

    ישנם אנשים אשר סובלים ממחלה נפשית אחת או קשיים נפשיים ספציפיים וישנם כאלה אשר סובלים מתחלואה כפולה. תחלואה כפולה היא למעשה מושג אשר מתאר אדם שאובחן בשתי הפרעות רגשיות או נפשיות או אפילו יותר מ2. כך לדוגמא: אדם אשר אובחן עם דיכאון וחרדה או אדם שאובחן גם עם התמכרות וגם עם הפרעה אובססיבית כלשהי. לא פעם קשה לאבחן אדם הסובל מתחלואה כפולה שכן לא קל לשים את האצבע בצורה מדויקת על ההפרעה שממנה סובל האדם וזאת בשל ריבוי התסמינים של שתי ההפרעות המדוברת. ככל שאוספים יותר תסמינים כך ניתן להגיע לאבחנה מדויקת יותר וככל שהאבחנה מדויקת יותר, טיפול בתחלואה כפולה יהיה יעיל ואיכותי יותר.

    טיפול בתחלואה כפולה- מה חשוב לדעת?

    טיפול בתחלואה כפולה הוא טיפול שיש להתאים באופן ספציפי לכל אדם וזאת בהתאם למצבו המדויק, בהתאם לתסמינים שלו ובהתאם למצב שלו. השלב הראשון הוא למעשה שלב האבחון שבו הרופא המטפל שהאדם פונה אליו אוסף מידע אודות התסמינים שהאדם סובל מהם. בהתאם לכך הוא יפנה את האדם לאבחון מקצועי על ידי איש מקצוע מתאים, כאשר לא פעם זה יהיה פסיכיאטר. הפסיכיאטר יקבע מהי האבחנה של האדם, מאיזה מחלות האדם סובל ובהתאם לכך איזה טיפול יתאים לו. לא פעם מדובר על טיפול תרופתי המשלב גם טיפול פסיכולוגי בשיטה כזאת או אחרת. את הטיפול המדובר האדם יכול לקבל בקהילה, הוא יכול לקבל טיפול בתחלואה כפולה במסגרת אשפוז פסיכיאטרי במידה ומצבו חמור ודורש את האשפוז המדובר או שהוא יכול לבחור בחלופה לאשפוז פסיכיאטרי שהיא בית מאזן.

    מהו בית מאזן?

    בית מאזן מציע מרחב טיפולי לכל אדם הסובל ממחלות נפשיות או קשיים נפשיים שונים ואיננו מעוניין לטפל בהם במסגרת אשפוז פסיכיאטרי. כמובן שהוא מציע גם טיפול בתחלואה כפולה. בבית המדובר ניתן למצוא צוות מקצועי ומנוסה בתחום אשר מתאים לאדם תוכנית טיפולית המתאימה למצבו. מעבר לכך האדם נהנה מחיי חברה, פעילויות שונות, טיפול המבוסס על דברים שהוא מתחבר אליהם ואוהב לעשות ועוד.

    אם אתם מחפשים טיפול לתחלואה כפולה בבית מאזן, כדאי מאוד שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן