צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מה צריך לדעת על בריאות הנפש?

    מרכזי בריאות הנפש בכל עיר מהווים מרכזים חשובים מאוד אשר אליהם מופנים לא מעט אנשים הסובלים ממצוקות ובעיות נפשיות שונות וזאת בכדי לקבל את המענה הטוב ביותר. במרכזי בריאות הנפש ניתן לקבל אבחונים על ידי אנשי מקצוע כגון: עובדים סוציאליים קליניים, פסיכולוגים או פסיכיאטריים וכן טיפולים על ידי אנשי המקצוע המדוברים. אם אתם מתגוררים בתל אביב, ואתם חשים כי המצב הנפשי שלכם לא טוב, זה הזמן שלכם לברר אודות בריאות הנפש תל אביב ולקבל הפניה מרופא המשפחה שלכם.

    בריאות הנפש תל אביב- מה חשוב לדעת?

    כאמור, אנשים אשר סובלים מבעיה נפשית או מצוקה נפשית כלשהי, לרוב יפנו לרופא המשפחה שלהם בכדי לקבל הפניה לבריאות הנפש. בריאות הנפש תל אביב היא מרכז המציע לכל אדם שזקוק אבחון על ידי איש מקצוע מתאים. בין אם מדובר על אבחון על ידי פסיכולוג, בין אם מדובר על אבחון על ידי פסיכיאטר ובין אם מדובר על ידי כל איש מקצוע אחר וזאת בכדי להבין ממה בדיוק האדם סובל ולהעניק לו את הטיפול המתאים, בין אם מדובר על טיפול באמצעות שיחות, טיפול באמצעות תרופות ועוד. כמובן שישנם מקרים מורכבים ביותר אשר ידרשו אשפוז בבית חולים או במחלקה פסיכיאטרית. יחד עם זאת, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם נמנעים מאשפוז מעין זה ועל כן לא מקבלים את המענה המדויק והמתאים להם ביותר ועל כן, כיום ניתן למצוא חלופה אשפוזית שקרויה: בית מאזן.

    מי יכול להפנות לטיפול בבית מאזן?

    אם אתם מבררים אודות בריאות הנפש תל אביב, ואם הופניתם על ידי פסיכיאטר מבריאות הנפש לאשפוז במחלקה פסיכיאטרית הרי שחשוב ביותר שתדעו שאינכם חייבים להתאשפז שכן כיום מוצעות חלופות שונות כגון: בית מאזן. בית מאזן הוא מרחב טיפולי איכותי שבו מתגוררים מטופלים שונים שזקוקים לטיפול אינטנסיבי באשפוז. הבית המדובר הוא חלל שנעים להתגורר בו, אין היררכיה כמעט בין הצוות הטיפולי למטופלים, הדיירים שותפים לקבלת החלטות הנוגעות למגורים במקום ומקבלים גם טיפולים התואמים למצבם וגם זמן חוויתי ומהנה בבית עצמו הכולל פעילויות רבות.

    אם אתם מחפשים בית מאזן איכותי שישקם אדם קרוב לליבכם, כדאי שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן