צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מה צריך לדעת על דיכאון קליני

    דיכאון הוא מצב נפשי לא פשוט להתמודדות. אנשים אשר סובלים מדיכאון לא פעם מגיעים למצב שבו הם לא יכולים לתפקד בחיי היומיום שלהם. ישנם כאלה אשר אף חווים מחשבות אובדניות ואם לא יטפלו במצבם הם יכולים להגיע למצב שבו הם מממשים את המחשבות האובדניות שלהם. אין ספק כי טיפול בדיכאון קליני מהווה דבר חשוב ביותר ועל כן, אין ספק כי כל אדם שמזהה תסמינים של דיכאון מעין זה אצלו או אצל אדם שקרוב ויקר לו, עליו לפנות או להפנות אותו לאבחון ובהתאם לכך לטיפול מתאים שיסייע להם לצאת מהמצב שבו הם מצויים.

    מהו דיכאון קליני?

    דיכאון קליני הוא הפרעה נפשית. אדם אשר סובל מדיכאון קליני חווה למעשה לא מעט תסמינים שונים, כך לדוגמא: מרבית שעות היממה הוא סובל ממצב רוח ירוד, בכל יום ויום, כאשר אין כמעט שיפור במצבו. הוא מעדיף להתכנס בביתו לבדו ונמנע ממפגש עם חבריו או בני משפחתו, הוא נמנע מלעשות דברים שונים שבעבר הסבו לו לא מעט הנאה וכיף, הוא מאבד את התאבון או לחילופין אוכל בצורה לא מבוקרת. לא פעם לאדם מעין זה יחווה מחשבות אובדניות שבמקרים חריגים גם יובילו אותו לעשות מעשה ועל כן, אין ספק כי טיפול בדיכאון קליני הוא דבר חשוב ביותר, אך בכדי לטפל בו, ראשית כל כל אדם שחווה את התסמינים המדוברים, צריך לפנות לפסיכיאטר שיאבחן את מצבו ויעניק לו טיפול ראוי ומתאים בהתאם למצבו.

    מהו הטיפול לדיכאון קליני?

    טיפול בדיכאון קליני יכול להשתנות בהתאם לאדם ולסוג הדיכאון שהוא סובל ממנו, חומרת התסמינים ועוד. לא פעם ימליץ הפסיכיאטר המאבחן על טיפול תרופתי במקביל לטיפול פסיכולוגי. לעיתים תהיה אפשרות להסתפק בטיפול פסיכולוגי, טיפול קוגניטיבי התנהגותי או טיפול מכל סוג באשר הוא שיכול לסייע לדיכאון. במקרה קיצון האדם יופנה לטיפול באשפוז פסיכיאטרי. יחד עם זאת, לא מעט אנשים אינם מעוניינים בטיפול מעין זה ועל כן הם יחפשו חלופה לאשפוז המדובר. בית מאזן מהווה חלופה מצוינת ונוחה לאשפוז פסיכיאטרי.

    אם אתם מעוניינים לטפל בדיכאון קליני בבית מאזן, כדאי שתפנו לטוב ביותר בתחום. צרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן