צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מתי יהיה צורך בטיפול באשפוז פסיכיאטרי?

    לא מעט אנשים סובלים מ ptsd אשר קרויה גם הפרעת דחק פוסט טראומתית. מדובר על הפרעה שיכולה להקשות מאוד על האדם שסובל ממנה ויכולה לפגוע באופן ממשי בחייו. טיפול ב ptsd הוא טיפול חשוב ביותר אשר יתחיל ראשית כל בהערכה פרטנית ומדויקת של האדם אשר בהתאם אליה תהיה אפשרות לבנות לו תוכנית טיפולית מדויקת וממוקדת בהתאם לצרכים שלו. כמובן שחשוב מאוד שכל אדם ידע כי תמיד הוא יכול לפנות לקבלת עזרה וטיפול גם אם עברו לא מעט שנים מהאירוע הטראומתי אשר הוא חווה שבגינו הוא סובל מהפרעה זאת.

    טיפול ב ptsd– מה צריך לדעת?

    אדם הסובל מתסמינים של הפרעת דחק פוסט טראומתית צריך לפנות לרופא המטפל שלו אשר בהתאם לתסמינים שהוא יעיד אליהם יפנה אותו להסתכלות פסיכיאטרית. הפסיכיאטר יאבחן את מצבו המדויק באמצעות הקשבה לסימפטומים שהוא סובל מהם. אם הסימפטומים אכן מתאימים להפרעה זאת הרי שהוא יפנה אותו לקבלת טיפול ב ptsd. הטיפול יכול להיות מגוון וצריך להתאים בצורה מדויקת למצבו של האדם. כלומר, להפרעה זאת יש דרגות חומרה הבאות לידי ביטוי בתדירות של התסמינים, בעצימות של התסמינים השונים ועוד. לעיתים לאדם יהיה מספיק טיפול פסיכולוגי דינמי או טיפול קוגניטיבי התנהגותי, לעיתים הוא יצטרך לשלב גם טיפול תרופתי מתאים ולהתאים המצב שלו יהיה מאוד חמור עד כדי שהוא יופנה על ידי הפסיכיאטר לטיפול באשפוז פסיכיאטרי.

    טיפול ב ptsd כאמור יכול להשתנות בהתאם לחומרות התסמינים שהאדם סובל מהם ובהתאם לפגיעה באיכות החיים שלו ואורח החיים התקין שלו. במידה והתסמינים של ההפרעה המדוברת פוגעים בצורה ניכרת באדם ובאיכות החיים שלו, הרי שאין ספק שהוא יזקק לטיפול אינטנסיבי מאוד ומשמעותי. טיפול מעין זה לרוב יהיה באשפוז פסיכיאטרי. כמובן שאם האדם לא יהיה מעוניין בטיפול באשפוז הוא יוכל לבחור בחלופה המוצעת כיום. אחת החלופות הטובות והיעילות ביותר לטיפול מעין זה היא בית מאזן. מדובר על מרחב טיפולי נעים ונוח המכיל את כל אנשי המקצוע שיתאימו לאדם תוכנית טיפול מתאימה. מעבר לכך האדם ייהנה במקום מפעילויות חברתיות שונות ומגוונת ובילוי חברתי, שיחות ועוד.

    אם אתם מחפשים בית מאזן לטיפול בהפרעת דחק פוסט טראומתית כדאי שתיצרו קשר עם רוח ים.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן