צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    סכנות הנפש לגוף

    אצלינו ב"רוח ים", כל הטיפול באדם ומשפחתו מתבצע מתוך חשיבה על היום שאחרי הטיפול. עם כניסתו של המטופל יחשבו כל אנשי הצוות לתכנון חזרתו לקהילה, כי זו מטרת הטיפול, המשך חיים נורמטיביים בקהילה ממנה הגיע. עם זאת אשפוז פסיכיאטרי נדרש לטיפול במצבים נפשיים קשים, או בבית חולים או במתקן פסיכיאטרי לצורך טיפול רציף והשגחה הדוקה. אשפוז פסיכיאטרי מומלץ לאנשים החווים תסמינים חריפים של מחלת נפש, כגון מחשבות אובדניות, דיכאון חמור או פסיכוזה, שפוגעים בעצמם או באחרים, ואשר זקוקים לרמה גבוהה של טיפול שלא ניתן לספק במסגרת קהילתית.

    אוכלוסיית היעד לאשפוז פסיכיאטרי

    הלקוחות לאשפוז פסיכיאטרי מגוונים מאוד מבחינת גיל, מין וסוג מחלתם וחומרת מצבם הנפשי. מהם אנשים עם דיכאון או חרדה חמורים, הפרעה דו קוטבית, סכיזופרניה, הפרעות אכילה והפרעות שימוש בסמים, בין היתר. אחת הסיבות העיקריות לכך שמישהו עשוי להיות מומלץ לאשפוז פסיכיאטרי היא העובדה שהוא חווה תסמינים חריפים של מחלת נפש הדורשים התערבות מיידית. לדוגמה, מישהו שחווה דיכאון חמור עלול לסבול מחשבות אובדניות או לא להיות מסוגל לטפל בעצמו, והוא עשוי לדרוש טיפול אינטנסיבי וניטור כדי להבטיח את שלומו. במקרים אלה, אשפוז פסיכיאטרי יכול לספק סביבה בטוחה ותומכת בה אנשים יכולים לקבל את הטיפול והטיפול הדרושים להם כדי לייצב את הסימפטומים שלהם.

    רק במצבים מאוד אקוטיים

    אשפוז פסיכיאטרי לעיתים מומלץ גם לאנשים שלא הגיבו לצורות אחרות של התערבות, כגון תרופות או טיפול. משום שאשפוז פסיכיאטרי יכול לספק גישה למגוון רחב יותר של משאבים והתערבויות. וכמובן לאלה הזקוקים להגנה מפני נזק. לדוגמה, מי שחווה אפיזודה פסיכוטית או שנמצא בסיכון לפגוע בעצמו או באחרים עשוי להידרש לאשפוז מיידי כדי להבטיח את שלומו ואת שלומם של הסובבים אותו. בעוד אשפוז פסיכיאטרי יכול להיות חוויה קשה ומלחיצה, הוא יכול גם לספק סביבה בטוחה ותומכת בה אנשים יכולים לקבל את הטיפול הדרוש להם כדי לייצב את הסימפטומים שלהם ולשפר את בריאותם הנפשית והרווחה הכללית. אם אתם חווים מועקה נפשית וזקוקים לייעוץ והכוונה בנושאי הטיפול ומיצוי הזכויות, אנא פנו אלינו בערוצים השונים ונענה מתוף הידע המקצועי והניסיון רב השנים שלנו.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן