צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    על זה נאמר – שלא תדעו מצרות

    הקמנו את הבתים של "רוח ים" מתוך אמונה בעבודה רב מערכתית עם צוות גדול ומקצועי וכל זאת בגישה הוליסטית. אנו יוצרים אווירה משפחתית חמה ומכבדת, משום שאנו מאמינים בבחירה, בהחלמה, והתנהלות דרך שיחה עם המטופלים והצוות. בין הפגיעות בהן אנו מטפלים ישנו גם טיפול בטראומה מורכבת, במקרים אלה מתייחסת לחשיפה לאירועים טראומטיים חוזרים או כרוניים, כגון התעללות פיזית, מינית או רגשית במהלך הילדות. חוויות אלו יכולות לגרום למגוון תוצאות שליליות, ובכלל זה קשיים במערכות יחסים, הערכה עצמית, ויסות רגשי והיכולת לסמוך על אחרים. טיפול יעיל בטראומה מורכבת כרוך בדרך כלל בגישה אינדיבידואלית מקיפה המתייחסת להשפעות השונות של טראומה על תפקודו ורווחתו של האדם.

    גישות שונות לטיפול בטראומה מורכבת

    גישת טיפול מבוססת ראיות ללוקים בטראומה מורכבת הנה טיפול קוגניטיבי התנהגותי ממוקד טראומה (TF-CBT), המתמקד בסיוע לעבד ולהתמודד עם החוויות הטראומטיות שהנפגעים עברו. הטיפול כולל בדרך כלל שילוב של פסיכו-חינוך, מבנה קוגניטיבי מחדש, טכניקות הרפיה וטיפול בחשיפה. והוא מועבר לרוב בפורמט מובנה לאורך כ-15 מפגשים. גישה יעילה נוספת לטראומה מורכבת היא Eye Movement Desensitization and Reprocessing (EMDR), הכוללת שימוש בתנועות עיניים מהירות כדי לעזור לאנשים לעבד מחדש זיכרונות ואמונות טראומטיות. בשיטה זו ניתן להשתמש כדי לטפל במגוון תסמינים הקשורים לטראומה, כולל פלאשבקים, סיוטים וחרדה. ישנו גם טיפול בהתנהגות דיאלקטית (DBT), המתמקד בוויסות רגשי ומיינדפולנס, וטיפול בקבלה ומחויבות (ACT), המדגיש קבלה של רגשות קשים וחיים מבוססי ערכים.

    שילוב תרופות בטיפול אלטרנטיבי

    בנוסף לפסיכותרפיה, תרופות מסוג תרופות נוגדות דיכאון וחרדה, עשויות לשמש גם לטיפול בתסמינים הקשורים לטראומה מורכבת. עם זאת, טיפול תרופתי בלבד אינו מומלץ בדרך כלל כגישת הטיפול העיקרית. כמו כן, חשוב לציין שטיפול בטראומה מורכבת הוא לרוב תהליך ארוך טווח ועשוי לדרוש תמיכה וטיפול מתמשכים. כגון השתתפות בקבוצות תמיכה או תוכניות עזרה עצמית, ופיתוח מיומנויות התמודדות בריאות ושיטות טיפול עצמי. בכל שאלה או התייעצות בנוגע למתמודדי נפש, בין אם עבורך ובין אם עבור אחרים, תוכל לפנות אלינו בטלפון או באתר, ונייעץ בשמחה מתוך הניסיון הרב שצברנו עם השנים בטיפול עם מיטב אנשי המקצוע.

    למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון






      מטופלים ממליצים

      הילה

      הגעתי למצב שלא ידעתי למי לפנות , מצאתי את רוח ים בחיפוש באינטרנט , עזרו לי מאוד, יחס אישי וליווי מקצועי

      אלעד

      פניתי אליהם ועזרו לי מאוד, תודה רבה לרוח ים

      אלמוג

      הגעתי לבית רוח ים במצב נפשי לא פשוט, הצוות קיבל אותי בידיים פתוחות והתאים לי טיפול שעזר לי תוך חודש לעמוד חזרה על הרגליים. רציתי להגיד תודה רבה!!
      קידום ושיווק אתרים קידום ושיווק אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ

      דילוג לתוכן